Nieuws

27-05-2020: BREAKING NEWS: Na overleg met de vrijwilligers is er besloten om niet pas woensdag open te gaan, maar al op maandag 1 juni (2e Pinksterdag). I.v.m. de corona-maatregelen is het verplicht vooraf een kaartje te reserveren. Dit kan telefonisch of  per Whatsapp via telefoonnummer: 06-20702173. Meer informatie over het bezoek aan het museum en de maatregelen waarmee u rekening moet houden vindt u hier: Corona maatregelen heropening

23-05-2020: Vanaf 3 juni weer geopend voor beperkt aantal bezoekers.

Het Peelmuseum is vanaf 3 juni weer geopend voor publiek.

LET OP: Om uw veiligheid en die van onze vrijwilligers te waarborgen, is het verplicht vooraf een kaartje te reserveren.  Beperkt aantal bezoekers mogelijk!

Reserveren kan door een mail te sturen naar: stichtingpeelmuseum@hetnet.nl

Telefonisch reserveren kan via 06-20702173 (Whatsapp-bericht ook mogelijk) Telefonisch reserveren kan tot enkele minuten voor bezoek. Er wordt meteen gecommuniceerd of er nog ruimte is voor bezoek.

22-04-2020:

Peelmuseum Classics Day geannuleerd.

Ook de Peelmuseum Classics Day is in verband met het Coronavirus geannuleerd. We hopen u op 27 juni 2021 alsnog te mogen begroeten. Algemene informatie over deze dag met toertocht vindt u hier: Informatie Peelmuseum Classics Day

24-03-2020:

De seizoensopening van het Peelmuseum wordt verder uitgesteld.

Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen zal het Peelmuseum in ieder geval tot 1 juni gesloten blijven. Of we daarna open kunnen gaan is nu nog niet te zeggen. We zullen u hier op de website en via onze Facebookpagina op de hoogte blijven houden.  We hopen u snel weer te mogen begroeten.

18-03-2020:

Opening museumseizoen UITGESTELD

De opening van het Peelmuseum wordt tot nader bericht uitgesteld. Wij willen de gezondheid van onze bezoekers en onze vrijwilligers niet in gevaar brengen en volgen daarom de richtlijnen van het RIVM. We hopen u zo snel mogelijk alsnog te mogen begroeten in ons museum. Ondertussen, pas goed op uzelf!

Opening seizoen uitgesteld

17-03-2020:

#UPDATE:  Peelbrunch en optreden Tonny Wijnands GEANNULEERD

Helaas kan de Peelbrunch niet doorgaan i.v.m de maatregelen omtrent het Coronavirus en wordt

uitgesteld naar een nader te bepalen datum. Het bestuur van het Peelmuseum vraagt begrip hiervoor.

Kaarten blijven geldig. Wilt u liever uw geld terug klik dan hier voor meer informatie.

Poster Peelbrunch 2020 GEANNULEERD

Zondag 5 april Peelbrunch met aansluitend optreden van Tonny Wijnands

Prijzen brunch & optreden:
Volwassenen €19,50 pp
Jeugd 3-12 jaar €9,50 pp
Tot 3 jaar  gratis.
Alleen optreden vanaf 13.30u :
Voorverkoop €5,- Dagkassa €6,-

Kaarten verkrijgbaar bij Ine Derks en bij de Dagwinkel.

Zondag 28 juni 2020 Peelmuseum Classics Day

Het terrein en het Peelmuseum zijn vanaf 10.00 uur geopend.

Vanaf 11.00 uur kan er gestart worden met de diverse toertochten.

Meer info zie: http://www.stichtingpeelmuseum.nl/include/?page_id=2

Flyer 2020 Peelmuseum Classics